2011. január 12., szerda

2011. január 12. Torna, túra és sok minden más

Ma reggeli után Bani megtornáztatott bennünket, bemlegítettünk és voltak játékos feladatok. Visszaérve hatalmasat játszottunk. Ezután jól esett az ebéd. Ebéd után túrázni indultunk Bani irányításával, közben néha megálltunk pihenni, először a hosszú séta után hintáztunk egy indán, terven kívüli programként az erdőben "összefutottunk" a HERCEGNŐ-vel, majd megálltunk uzsonnázni egy pataknál, megnéztük kívülről a kastélyt, útközben visszafelé megálltunk egy kilátónál, ahol beláttuk az egész országot. Majd bementünk a fővárosba, ahol buszra szállva visszautaztunk a szállásunkra. Este még énekeltünk és rajzoltunk egy kicsit.

1. nagy hajni remélem jol érzed magad már alig várom hogy gyere haza és el meséled mivolt énis voltam és banibácsinak üzend meg hogy jo lene megint menék oké na szija vigyáz magadra csá

2. amugy leti vagyok amazt is én irtam

3. Kovács Gábornak:

Nagyon hiányzol nekünk, nagyon sokat gondolunk rád!
    Mamának nagyon hiányzol, hogy nem alszol mellette. Jancsikának is nagyon hiányzol.Vigyázz magadra és érezd jól magad!
    Küldj mielőbb képeslapot!

Puszil az egész család és jó szórakozást

4. Haga Marikának:

Vigyázzatok magatokra, érezzétek jól magatokat. Hiányoztok, legyetek jók!

Puszil a Haga család

5. Lakatos Zsófikának!!!!!!!!Vigyázz magadra nagyon hiányzol és várunk haza de azért érezd jól magad!szeretünk és puszil Gyuri apa,anya,Gyurika!!