2011. január 20., csütörtök

2011.január 20. Svájc

Ma délelőtt kimentünk a közeli erdőbe egy séta erejéig, mivel tegnap nem volt erre lehetőségünk. Nagyot sétáltunk és útközben betértünk egy játszótérre is.
Ebéd után buszra ültünk és átmentünk Svájcba, ami néhány perces utazást jelentett. Végigsétáltunk a belvároson, majd egy tóhoz érkezve rengeteg vadkacsa, mandarinkacsa és hattyú úszkált a vízben, őket kenyérdarabokkal jóllakattuk. Ezután megnéztük Svájc legkisebb városát ( Werdenberg ), rövid sétával felmentünk a várba, megnéztük a kilátást, meguzsonnáztunk, majd visszasétáltunk a svájci buszmegállóba.
Este benti játékok: jenga, puzzle, valamint előkerült az olvasókönyv is.

1. Sziasztok!

Bocsi, hogy ilyen későn írok, de eddig nem tudtam,belépni a blogra. Láttam a sok fényképet amit készítettek, nagyon irigy vagyok,( persze átvitt értelemben), szép helyen és jó helyen vagytok. Remélem jól érzitek magatokat, mi is jól vagyunk. Niki egyél sokat, szeretném ha híznál egy kicsit, főleg ha jó a kaja. Már nem soká jöttök haza, sok élménnyel gazdagodva. Érezzétek jól magatokat, várunk haza titeket.
    Sziasztok: Marika, Kati Éva.

2. Kovács Gábornak:
    Nagyon szeretünk téged, és próbálj meg jól viselkedni! Üres a ház nélküled drága kis anygyalkám!
    Puszil téged az egész család

3. Szia Viki remélem ,hogy még bírod eszt a 2 hétvégét bár ahogy nézem az útóbi képeket kicsit szomorúnak látlak. Itt hol minden rendbe van a Tomika ugyan olyan kötöszködős mint eddig is. Nagyon hiányzol mindannyiunknak és kitartást. A szobádba nem tudom kivel alszol? Puszilunk mindannyian Anya,Tomi,Erika,Pati. Vikikének

4. szia vani ez már tényleg jó képek lettek csak igy tovább nagyon jó látni vigyázz magadra hiányzol az egész családnak üdvözölnek a béláék azt üzeni a gina hogy szeret és vár haza itthon minden jó remélem ott is jól vagytok ügyes legyél hallgass a felnőttekre és az egészségedre.na csááááááááááááá

5. szija nagy hajni jo legyél puszil az egész család meg ricsikének hiányzol nagyon anya apá nakis meg az égész családnak szija jolegyel és jo képek letek

6. Szia Vikike! nagy a bohoc amit a Pati csinált és még csinált neked egy szép álarcot is. És nagyon hiányzol nekünk de már alig várjuk, hogy haza gyere és puszil:Anya,Erika,Pati,Tomika és még az egész család is és vigyázz magadra és reméljük hogy jól érzed magad.